Nowe możliwości w budownictwie drogowym z zastosowaniem kruszywa z odwęglonych łupków "HALDEX"

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 19-11-2001 00:00

Wieloletnie badania prowadzone przez specjalistyczne placówki badawcze potwierdziły przydatność wielu odpadów przemysłowych w budownictwie drogowym. Mimo pozytywnych wyników badań laboratoryjnych oraz ich potwierdzenia w badaniach poligonowych, zastosowanie odpadów jest w praktyce wciąż sporadyczne.


Jednym z masowo występujących odpadów są łupki przywęglowe nieprzepalone - materiał występujący powszechnie na przykopalnianych zwałowiskach, których ilość systematycznie się powiększa.
Kruszywo z łupków surowych jest materiałem stosunkowo miękkim, ulegającym dość znacznej degradacji pod wpływem zagęszczania (zmiany w ilości poszczególnych frakcji dochodzą nawet do 40%).

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowe możliwości w budownictwie drogowym z zastosowaniem kruszywa z odwęglonych łupków "HALDEX"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.114.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!