Nowy impuls – wyróżnienia Nowego Przemysłu

Nowy impuls – wyróżnienia Nowego Przemysłu
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: red.
  • Dodano: 08-06-2006 00:00

5 i 6 czerwca odbył się w Warszawie III Kongres Nowego Przemysłu, jedna z największych i najbardziej prestiżowych w kraju imprez dedykowanych branży paliwowo-energetycznej. To ważne dla nas, naszych partnerów i gości wydarzenie zbiegło się w czasie z zakończeniem kampanii medialnej pod hasłem "Klient na rynku energii".

Głównym celem projektu „Klient na rynku energii” była promocja konkurencyjnego rynku energii w Polsce, edukacja co do możliwości, jakie daje korzystanie z zasady TPA oraz lobbing na rzecz liberalizacji rynku energii w Polsce.

Do udziału w naszej kampanii zaprosiliśmy ekonomistów i praktyków biznesu, specjalistów w dziedzinie energetyki, klientów korzystających z zasady TPA i tych, którzy zyskali prawo do korzystania z tej zasady. W trakcie debat, konferencji, działań lobbingowych i wydawniczych składających się na kampanię „Klient na rynku energii” udało się nam poruszyć najistotniejsze kwestie związane z tworzącym się w Polsce rynkiem energii.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy impuls – wyróżnienia Nowego Przemysłu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!