PARTNERZY PORTALU

Ocena potrzeb klienta kluczowa na rynku

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Tomasz Elżbieciak
  • Dodano: 19-10-2011 00:00

Przedsiębiorcy oszczędzają, ale nie zrezygnowali z wdrażania nowych usług. Ocena potrzeb klienta stała się najważniejszą umiejętnością na rynku.

Pierwsza fala kryzysu spowodowała znaczące zmiany w zachowaniu klientów. Dotyczyło to przede wszystkim skrócenia projektów inwestycyjnych.

- Klienci zrewidowali uruchamiane i prowadzone projekty - wspomina Dariusz Janeczko, partner odpowiedzialny za branżę telekomunikacyjną w Infovide-Matrix.

Inwestycje o dużych budżetach i długim czasie realizacji były dzielone na mniejsze etapy, co pozwalało na uzyskanie efektu biznesowego w krótszym okresie. Dawało także możliwość zamrożenia projektów lub zmianę ich harmonogramów po zakończeniu poszczególnych etapów inwestycji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ocena potrzeb klienta kluczowa na rynku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.175.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!