PARTNERZY PORTALU

Od telefonu po pełny kontakt

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 27-10-2009 00:00

Rynek Contact Center w ostatnich latach przeżył prawdziwy boom, Polska stała się bowiem atrakcyjnym miejscem lokalizacji inwestycji zagranicznych i polskich przedsiębiorstw w zakresie centrów BPO (Business Process Outsourcing).

Nasi rozmówcy wskazują, że ten segment rynku teleinformatycznego rozwija się w Polsce, nawet mimo kryzysu. - Wzmożona konkurencja skłania przedsiębiorców do poszukiwania alternatywnych kanałów sprzedaży oraz obsługi klientów, w czym znakomicie sprawdzają się właśnie Call i Contact Center - zauważa Michał Ciemiński, dyrektor zarządzający rynkiem Corporate w Netii. - Coraz silniejszej integracji systemów wspierających obsługę oraz budowanie relacji z klientami (CRM) umożliwiającymi szybki dostęp do wszystkich informacji o relacjach z klientem zawdzięczamy z kolei korzystanie z bardziej zaawansowanych rozwiązań typu Contact Center.

Idzie nowe

Rynek dostawców rozwiązań wspierających segment CC wzbogacił się w ostatnich latach o nowe podmioty, dostosowano również wiele zagranicznych produktów do specyfiki polskiego odbiorcy. To także wpłynęło na upowszechnienie tego rodzaju usług w naszym kraju. - W dużych, posiadających co najmniej 100 stanowisk, centrach telefonicznych, w których wykonuje się wiele krótkich rozmów, prawdziwą furorę robią w ostatnich latach rozwiązania pozwalające na automatyzację ruchu wychodzącego (Preditive Dialing Systems - PDS) -wskazuje Ciemiński. - W przyszłości rozwiązania PDS usprawniają również pracę w dużych centrach outsourcingowych (600-700 stanowisk) o zróżnicowanych czasie trwania rozmów.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!