Outsourcing telekomunikacyjny: kable na zewnątrz

Outsourcing telekomunikacyjny: kable na zewnątrz
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 14-07-2004 00:00

Szukając oszczędności, firmy coraz chętniej korzystają z oferty outsourcingu telekomunikacyjnego, powierzając dostawcom zewnętrznym obsługę całej infrastruktury teleinformatycznej. Tego typu ofertę wprowadziła już większość operatorów posiadających rozbudowane sieci szkieletowe.

Outsourcingiem telekomunikacyjnym zainteresowane są przeważnie duże i średnie przedsiębiorstwa, posiadające złożoną strukturę organizacyjną. Standardem staje się bowiem skupianie na podstawowej działalności i przekazywanie sfery nie związanej z core businessem firmom zewnętrznym. Coraz większą liczbę klientów stanowią jednak firmy z sektora średnich i małych przedsiębiorstw, przekonujące się do korzyści wynikających z powierzenia obsługi firmom zewnętrznym.
– Outsourcing usług telekomunikacyjnych polega na dostarczeniu klientowi usług i produktów telekomunikacyjnych zgodnych z jego oczekiwaniami – mówi Grzegorz Radzikowski z NASK. – Klient korzystający z takiej oferty nie musi ponosić kosztownych nakładów z uruchomieniem określonych usług.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Outsourcing telekomunikacyjny: kable na zewnątrz

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!