Po pierwsze: jakość

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marcin Król
  • Dodano: 31-10-2001 00:00

Rozmowa z przedstawicielami kadry kierowniczej Huty "Cedler" w Sosnowcu: dyrektorem handlowym, Barbarą Boś oraz dyrektorem technicznym, Wiesławem Kozaczkiem

- Jakie produkty znajdują się w ofercie Huty "Cedler"?
- Huta "Cedler" produkuje drut spawalniczy przeznaczony do półautomatycznego i automatycznego spawania w osłonie gazów ochronnych. Produkujemy drut w gatunku SPHEC 20, który jest odpowiednikiem SG2 i SPHEC 30, odpowiada on gatunkowi SG3. Składy chemiczne tych gatunków zostały opracowane we współpracy ze spawalnikami z Instytutu Spawalnictwa. Produkujemy drut o średnicy od 0,6 do 1,6 mm precyzyjnie i nieprecyzyjnie nawijany. Jego powierzchnia pokryta jest warstwą miedzi, gładka o jednolitej barwie, wolna od uszkodzeń i zanieczyszczeń. Drut ten jest nawinięty w zależności od zamówienia…- precyzyjnie lub nieprecyzyjne na stalowe szpule koszykowe, typu K-300 w ilości po 15 kg. Jest on pakowany w worki foliowe oraz kartony tekturowe o wymiarach: 110x310x310 mm. Drut o średnicy 0,6 i 0,8 mm nawijany jest również na plastikowe szpule po 5 kg. Kartony ze szpulami drutu grupowane są na paletach w partie o masie uzależnionej od warunków zamówienia.
- Co zmieniło się w kwestii organizacji obsługi klienta?
Barbara Boś: W czerwcu ubiegłego roku została przeprowadzona reorganizacja szeroko pojętego Działu Handlowego naszej huty, której naczelnym celem była poprawa obsługi klienta, przystosowanie jej do obecnych wymogów i standardów. Dział Handlowy podzielony został na cztery teamy zajmujące się poszczególnymi asortymentami. Pozwala to na pełną obsługę klienta. W przypadku drutu spawalniczego, Dział Handlowy prowadzi klienta od chwili złożenia zamówienia, przyjęcia go do realizacji, potwierdzenia, poprzez sprawdzenie dokumentów przewozowych, wydawanie dyspozycji załadunku, a następnie wystawienie faktur oraz dokumentów dodatkowych dokumentów. Taki sposób organizacji sprzedaży przyczynił się do poprawy poziomu obsługi klienta oraz znacznie skrócił czas oczekiwania na załadunek, szybkie dostarczanie faktur oraz dodatkowych. Naszymi atutami przy sprzedaży drutu spawalniczego są:

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Po pierwsze: jakość

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!