Pociąg do cyfryzacji

Pociąg do cyfryzacji
Fot. PTWP (Piotr Waniorek)
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Ireneusz Chojnacki
  • Dodano: 13-07-2016 14:09

- W Polsce jest ok. 9 mln millenialsów. Nie sposób lekceważyć takiej grupy konsumentów - przypomina Kazimierz Stańczak, senior advisor w Bain & Company, w rozmowie z Ireneuszem Chojnackim.

- Cyfryzacja obrosła wieloma hasłami, z których najbardziej znane to Industry 4.0, czyli tzw. IV rewolucja przemysłowa - w dużej mierze na niej właśnie oparta. Cyfryzacja jest rewolucją?


- Cyfryzacja naszego życia prywatnego i zawodowego to jakościowo taki przełom, jak wynalezienie druku, bo jedno dzieło może być udostępniane bardzo wielu osobom bez ograniczeń w czasie, z malejącymi ograniczeniami w przestrzeni i bez uszczerbku dla samego dzieła. Z tym z kolei związana jest ogromna pokusa korzystania z wiedzy i doświadczeń innych; w konsekwencji następuje demokratyzacja doświadczeń i ocen. Oczywiście, oceny mogą być niesprawiedliwe, ale bez wątpienia możemy korzystać z mądrości innych w skali do niedawna niespotykanej.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pociąg do cyfryzacji

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.65.228
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!