- W Polsce jest ok. 9 mln millenialsów. Nie sposób lekceważyć takiej grupy konsumentów - przypomina Kazimierz Stańczak, senior advisor w Bain & Company, w rozmowie z Ireneuszem Chojnackim.
- Cyfryzacja obrosła wieloma hasłami, z których najbardziej znane to Industry 4.0, czyli tzw. IV rewolucja przemysłowa - w dużej mierze na niej właśnie oparta. Cyfryzacja jest rewolucją?
- Cyfryzacja naszego życia prywatnego i zawodowego to jakościowo taki przełom, jak wynalezienie druku, bo jedno dzieło może być udostępniane bardzo wielu osobom bez ograniczeń w czasie, z malejącymi ograniczeniami w przestrzeni i bez uszczerbku dla samego dzieła. Z tym z kolei związana jest ogromna pokusa korzystania z wiedzy i doświadczeń innych; w konsekwencji następuje demokratyzacja doświadczeń i ocen. Oczywiście, oceny mogą być niesprawiedliwe, ale bez wątpienia możemy korzystać z mądrości innych w skali do niedawna niespotykanej.