Pierwszym poważnym wdrożeniem profesjonalnego systemu CRM w Polsce był kontrakt na zbudowanie Multimedialnego Centrum Obsługi Klienta dla firmy tp.internet. Projekt przeprowadziły firmy Noblestar i Alcatel. Noblestar oparł wdrożenie na wiodącym systemie PeopleSoft CRM/Vantive. Alcatel dostarczył infrastrukturę Call Center.
Projekt implementacji systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem PeopleSoft CRM/Vantive objął kilkudziesięciu użytkowników. Na jego bazie zostało utworzone multimedialne centrum obsługi klienta (Cont@ct Center). Implementacja systemu PeopleSoft CRM/Vantive przez firmę Noblestar zrealizowana została w dwóch etapach. Pierwszy etap polegał na wdrożeniu Vantive Support oraz zintegrowaniu go z Alcatel/Genesys CTI. Drugi etap polegał na wdrożeniu Vantive eService, Vantive Sales & Marketing, Vantive eSalesRep oraz integracji z serwerem faksów. We wdrożeniu systemu CRM brało udział dziewięciu polskich konsultantów Noblestar. System został wdrożony całkowicie w wersji polskojęzycznej.