PARTNERZY PORTALU

Początki w tp.internet

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: oprac. na podst. Noblestar (ru)
  • Dodano: 18-05-2001 00:00

Pierwszym poważnym wdrożeniem profesjonalnego systemu CRM w Polsce był kontrakt na zbudowanie Multimedialnego Centrum Obsługi Klienta dla firmy tp.internet. Projekt przeprowadziły firmy Noblestar i Alcatel. Noblestar oparł wdrożenie na wiodącym systemie PeopleSoft CRM/Vantive. Alcatel dostarczył infrastrukturę Call Center.

tp.internet jest spółką zależną Telekomunikacji Polskiej SA. Ten czołowy na polskim rynku dostawca technologii internetowych dla dużej grupy klientów indywidualnych i korporacyjnych oferuje szeroką gamę usług, charakteryzującą się dużą dynamiką zmian. Spółka tworzy rozbudowane mechanizmy pozyskiwania danych od klientów i o klientach.
Projekt implementacji systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem PeopleSoft CRM/Vantive objął kilkudziesięciu użytkowników. Na jego bazie zostało utworzone multimedialne centrum obsługi klienta (Cont@ct Center). Implementacja systemu PeopleSoft CRM/Vantive przez firmę Noblestar zrealizowana została w dwóch etapach. Pierwszy etap polegał na wdrożeniu Vantive Support oraz zintegrowaniu go z Alcatel/Genesys CTI. Drugi etap polegał na wdrożeniu Vantive eService, Vantive Sales & Marketing, Vantive eSalesRep oraz integracji z serwerem faksów. We wdrożeniu systemu CRM brało udział dziewięciu polskich konsultantów Noblestar. System został wdrożony całkowicie w wersji polskojęzycznej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Początki w tp.internet

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.11.52
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!