Polacy awansują w międzynarodowych koncernach. Czym wygrywają?

Polacy awansują w międzynarodowych koncernach. Czym wygrywają?
Nasi rodacy coraz częściej wygrywają bój o eksponowane stanowiska. foto: fotolia

Polskim menedżerom drugi szereg już nie wystarcza. Świetnie sobie radzą na czele międzynarodowych zespołów. Sukcesy przypisują po części cechom narodowym i trudnej historii.

Niespełna pół roku temu zamienił Wrocław na Luksemburg. Przeprowadzkę wymusił awans. Z funkcji prezesa polskiego oddziału na jedno z najważniejszych stanowisk w europejskiej centrali spółki Fanuc Robotics (czołowy producent robotów przemysłowych na świecie). Japońscy właściciele chcą, by te międzynarodowe struktury były tyglem kultur. A docenienie Konrada Grohsa - uważa doceniony - oznacza też uznanie dla polskiego stylu zarządzania.

- Zabrzmi pewnie jak banał, ale tego wyróżnienia nie łączę jedynie z osobistymi osiągnięciami. Kadra kierownicza w Polsce jest doskonale przygotowana do pracy na najwyższych szczeblach korporacji. W Nowym Jorku, Londynie czy Tokio już o tym wiedzą - uśmiecha się Grohs, dyrektor generalny europejskiego działu marketingu i pionu wsparcia sprzedaży w Fanuc.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polacy awansują w międzynarodowych koncernach. Czym wygrywają?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.79.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!