Moduły w prasie, spoty w telewizji, gigantyczne billboardy i ogrzewane zimą przystanki komunikacji miejskiej. Sponsoring kultury i sportu. To tylko niektóre pomysły realizowane w kampanii reklamowej szwedzkiego koncernu Vattenfall. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, w przyszłości będzie jeszcze ciekawiej i bardziej spektakularnie.
Przez ostatnie trzy miesiące ponad 900 tysięcy pasażerów w Warszawie i Katowicach skorzystało z 29 ogrzewanych przystanków autobusowych i tramwajowych. Na przystankach zbierano także... pomysły na działania w kolejnym sezonie zimowym oraz wystawiono pierwsze w historii przedstawienie teatralne. Tegoroczna akcja podgrzewanych przystanków była kontynuacją zeszłorocznej kampanii. To absolutna nowość w Polsce, ale pomysł szybko spodobał się podróżującym. Jeden z internautów zgłosił pomysł zamontowania na przystankach lamp do terapii światłem.
– Mamy nadzieję, że uda nam się wdrożyć ten ciekawy pomysł i pomóc pasażerom komunikacji miejskiej w walce ze skutkami zimowej depresji – mówi Piotr Kędzierski, dyrektor biura komunikacji społecznej Vattenfall.