Raport "Nowego Przemysłu" i BCMM: portal dla biznesu

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Roman Uzdowski
  • Dodano: 31-10-2001 00:00

Agencja marketingowa BCMM opracowała na zlecenie Miesięcznika Gospodarczego "Nowy Przemysł" raport poświęcony korzystaniu z polskich portali internetowych. Wydawca miesięcznika "Nowy Przemysł" - oprócz badania znajomości własnego portalu tematycznego dla przedsiębiorstw przemysłowych, Wirtualny Nowy Przemysł (www.wnp.pl) - szukał konkretnych wskaźników określających znajomość głównych portali polskiego Internetu.

Agencja BCMM zaprosiła do sondażu grupę respondentów, w gronie których ponad trzy czwarte przedsiębiorstw posiada własną stronę internetową lub portal korporacyjny. Co charakterystyczne w tej liczbie, największe "nasycenie Internetem" wykazują przedsiębiorstwa o wielkości zatrudnienia od 101 do 200 pracowników (100% respondentów). W jednej czwartej przedsiębiorstw, których ankiety trafiły do agencji BCMM, nie powstał własny serwis WWW - tutaj wskaźnik zaniżają przede wszystkim przedsiębiorstwa do 20 zatrudnionych osób.
Wspólnym mianownikiem badanych przedsiębiorstw, przyjętym dla naszego raportu był przedmiot działalności badanych firm - wszystkie lokują się w obrębie branż przemysłowych. Przypatrzmy się wynikom...

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Raport "Nowego Przemysłu" i BCMM: portal dla biznesu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.40.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!