Rosną wymagania odbiorców gazów technicznych

Rosną wymagania odbiorców gazów technicznych
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 23-04-2007 00:00

Coraz bardziej w walce o klienta liczy się wartość dodana. Wyrównał się bowiem poziom oferty produktowej, a pole rywalizacji otwiera się w obszarze usług okołosprzedażowych i certyfikacji procesów, np. produkcji czy dostaw.

- Coraz częściej kontrahent wymaga obsługi bez jego bezpośredniego udziału - mówi Jerzy Brewiński z Linde Gaz Polska. - Dotyczy to np. procesu kontroli zapasów u klienta, a także takiego prognozowania dostaw, aby optymalizować koszty przy jednoczesnym zapewnieniu dużego bezpieczeństwa operacyjnego odbiorcy.

Jak wyjaśnia dyrektor Brewiński, termin just-in-time obejmuje nie tylko tradycyjne gałęzie przemysłu, jak automotive, ale coraz częściej jest stosowany w elektronice oraz usługowej obróbce metali.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rosną wymagania odbiorców gazów technicznych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.59.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!