PARTNERZY PORTALU

Seanse z klientami

Seanse z klientami

Wzrost znaczenia prosumenta w gospodarce ery rewolucji technologicznej odciska piętno na jego komunikacji z przedsiębiorstwami. A co się niby zmieniło?

Nie wystarczy już odbierać telefony i wysyłać e-maile; trzeba skłonić klienta do współpracy przy powstawaniu produktu czy usługi od początkowej fazy projektowej - i utrzymać go, zapewniając mu jak najlepsze doświadczenia.

Procesowe filary


Komunikacja z klientem opiera się dziś na trzech podstawowych elementach.

- To integracja danych, analityka i targetowanie - mówi Mariusz Chochołek, prezes Integrated Solutions.

Jego zdaniem, pierwsze dwa procesy służą do osiągnięcia tego trzeciego, czyli stworzenia w pełni sprofilowanego komunikatu, dopasowanego do potrzeb, możliwości oraz przyzwyczajeń klienta. Znalezienie z nim wspólnego języka, który przełoży się na wzrost przychodu, skłania firmy do inwestycji w technologiczne zaplecze. A obecnie składają się na nie m.in. chmura obliczeniowa, Big Data, internet rzeczy, beacony czy wi-fi.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Seanse z klientami

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.140.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!