Sektor telekomunikacyjny: plusy mimo bessy

Sektor telekomunikacyjny: plusy mimo bessy
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 02-11-2010 00:00

Sektor telekomunikacyjny nie odczuł kryzysowych cięć tak boleśnie, jak inne branże. Firmy oferujące tego rodzaju usługi musiały jednak dostosować ofertę do wymogów biznesowego klienta, liczącego każdą złotówkę.

Popularnością wśród klientów biznesowych cieszyły się w ostatnich miesiącach m.in. usługi zarządzane, takie jak np. IP VPN, co związane jest z możliwością obniżenia kosztów np. poprzez wdrożenie telefonii internetowej oferującej tańsze rozmowy telefoniczne. Na przykład Grupa TP proponuje firmom, by korzystały z rozwiązań biznesowej telefonii IP i IP PABX.

− Oszczędności związane z inwestycją w usługi teleinformatyczne są widoczne niemal natychmiast po ich wdrożeniu − przekonuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy. W ramach telefonii IP zapewnione są bezpłatne połączenia pomiędzy oddziałami firmy oraz tanie połączenia do innych abonentów. Dzięki tej usłudze można również korzystać z audiokonferencji czy telekonferencji, które pomagają ograniczać wydatki na podróże służbowe.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sektor telekomunikacyjny: plusy mimo bessy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.59.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!