PARTNERZY PORTALU

Serwis Olejowy - dobry sposób na trudne czasy

W czasach wychodzenia z kryzysu, kiedy sytuacja gospodarcza daleka jest od stabilnego rozwoju, ważne jest pilnowanie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na pogodzenie oczekiwań księgowych, z potrzebami działów utrzymania ruchu jest usługa Serwisu Olejowego. Dodatkowym elementem takiej współpracy, jest możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń między służbami technicznymi przedsiębiorstwa, a odpowiedzialnymi za produkty smarownicze.

Aby to zrealizować trzeba nowych rynków, nowych kanałów dystrybucji i nowych Klientów zarówno w kraju, jak i zagranicą. Zasada jest prosta, skoro nie można dziś czegoś sprzedać, to może przynajmniej można z wybranymi firmami realizować program rozwoju współpracy technologicznej, poszukiwać nowych produktów i nowych ich zastosowań. Być może zamiast kolejnych dziesiątek ton, których dziś nie kupią, zapłacą za usługę serwisu olejowego? A może wejdziemy razem na rynek zewnętrzny? Poważne decyzje wymagają przynajmniej dwóch rzeczy na „R” - Rozwagi i roztropności,
- W naszym przypadku ta polityka jest zawsze skuteczna, zawdzięczamy to jednak przede wszystkim determinacji pracowników naszego Serwisu Olejowego oraz Badań i Rozwoju - podkreśla zdecydowanie Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki. - Tyle jeżeli chodzi o działania w kraju. Na innych rynkach skutecznym wsparciem jest dział Eksportu, który poprzez wsparcie technologiczne dla naszych regionalnych partnerów handlowych realnie wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku marki i produktu. Promocja przez Serwis Olejowy to zawsze najskuteczniejsze wsparcie dla handlu - kończy dyr. Matracki.

Liczy się współpraca

Spółka rozwija współpracę technologiczną z producentami maszyn i urządzeń, że wspomnę o KGHM, Grupie FAMUR, HSW, KIA, Michelin, Ecol czy Pronar.

- Wdrożenie Serwisu Olejowego, to realne działanie na rzecz zmniejszenia bieżących kosztów funkcjonowania - wyjaśnia Marek Dębiński, szef Serwisu Olejowego. - To również okazja do przedyskutowania możliwymi usprawnieniami polityki smarowniczej. Najczęściej wtedy powstają nowe rozwiązania - dodaje Dębiński.

Źle ustawiona linia produkcyjna, kłopoty z dostawami komponentów, awarie i długie czasy częstych przezbrojeń to oznaki, że firma nie pracują efektywnie. Często nadrabia się to nadgodzinami, nerwowym przestawianiem planu produkcji lub uruchamianiem dodatkowych zmian - to nie jest, ani dobre, ani tym bardziej tanie rozwiązanie.

- Tymczasem wystarczy zainwestować w standaryzowanie procedur i lepsze zorganizowanie poszczególnych stanowiskach. Dzięki temu uzyskamy sporo oszczędności - zapewnia Rafał Mirek, kierownik Kierownik Działu Badań i Rozwoju Mirek.

Od ziarnka, do ziarnka

Przykładów nie trzeba szukać daleko. Szeroka współpraca technologiczna Biura Rozwoju i Serwisu Olejowego z końcowym odbiorcą w segmencie olejów obróbkowych (metalworking fluid) zaowocowała wprowadzeniem do oferty półsyntetycznych cieczy obróbkowych przeznaczonych do obróbki metali kolorowych i stopów stali, a także syntetycznych produktów przeznaczonych do wszystkich typów metali.

- Taka współpraca to dostęp do nowoczesnych rozwiązań, nowoczesnych środków smarnych docenionych przez czołowych producentów maszyn i urządzeń a także udział w opracowaniu technologii i produktu dedykowanego specjalnie do wymagań stawianych nam przez klienta - zapewnia Rafał Mirek, kierownik Działu Badań i Rozwoju.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Serwis Olejowy - dobry sposób na trudne czasy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.249.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!