PARTNERZY PORTALU

Siła złych skojarzeń

Siła złych skojarzeń
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Brzozowski
  • Dodano: 08-01-2006 00:00

Opinia publiczna negatywnie kojarzy prywatyzację. Według przedstawicieli branży public relations, na taki wizerunek przekształceń własnościowych złożyło się wiele czynników – w tym błędne decyzje ministrów skarbu, populistyczni politycy, ale także media. Nikomu jednak nie zależy, aby ten wizerunek zmieniać.

Przekształcenia własnościowe budzą wiele emocji. Często są wykorzystywane przez polityków do formułowania populistycznych haseł wyborczych z całkowitym pominięciem korzyści, jakie daje gospodarce własność prywatna. Nasuwa się przypuszczenie, że politycy robią procesom prywatyzacyjnym „czarny PR”. Zapytaliśmy przedstawicieli branży public relations o powody negatywnego postrzegania prywatyzacji i sposoby na zmianę tego wizerunku.


Zapatrzeni w sondaże


Według Rafała Szymczaka, prezesa Związku Firm PR i dyrektora agencji Profile, nie można w tym przypadku uznać, że politycy uprawiają czarny PR. Według pierwszego kryterium, negatywny PR ma miejsce, kiedy podawana informacja jest nieprawdziwa. Z tym należy walczyć. Według drugiego kryterium, jest to podawanie negatywnych, ale prawdziwych informacji o swojej konkurencji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Siła złych skojarzeń

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.14.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!