Stacje paliw: paliwo to ja

Stacje paliw: paliwo to ja
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 11-07-2005 00:00

Przełamano barierę myślenia o paliwie tylko jako o towarze wystandaryzowanym technicznymi normami. Marketingowe strategie koncernów paliwowych odwołują się – do naszej autoekspresji. – Moje paliwo jest takie, jak ja – deklaruje klient stacji benzynowej.

Klient bezbłędnie przypisuje paliwowym markom odpowiednie cechy. Potem wybiera te marki, z którymi sam chce się identyfikować. Jeżeli jestem odpowiedzialny, będą tankował na stacji „zielonego” BP. Jeżeli jeżdżę sportowo – kupię paliwo V-Power.

Koncerny paliwowe korzystają z tego samego mechanizmu, co producenci wszystkich innych branż i towarów. Dlaczego mam kupić volvo? Bo jeżdżę bezpiecznie, to wie każdy. Marka nie jest znakiem graficznym albo hasłem reklamowym – jest zbiorem naszych skojarzeń. Tak jak Coca-Cola nie jest brązowym piciem, ale zabawą i stylem życia.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Stacje paliw: paliwo to ja

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.96.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!