Targi rosną z gospodarką

Targi rosną z gospodarką
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Oskar Filipowicz
  • Dodano: 28-01-2008 00:00

Branża targowa odczuła efekt dobrej koniunktury w gospodarce. Lepiej prosperujące firmy przemysłowe chętniej promują się na targach krajowych, poszerza się oferta organizatorów imprez. Narzekają jedynie polscy wystawcy wybierający się na targi zagraniczne.

Czołówka polskiego rynku targowego od lat pozostaje ta sama - Międzynarodowe Targi Poznańskie i Targi Kielce to 70 proc. polskiego rynku. Resztę tortu dzielą między siebie Targi w Krakowie, Międzynarodowe Targi Polska, Targi Gdańskie i Łódzkie. Aktywne tło tworzy około 20 mniejszych podmiotów, zwykle specjalizujących się w węższym obszarze gospodarki.

Firmy - targowi wystawcy - będące w górce cyklu koniunkturalnego, dysponując bogatszymi budżetami reklamowymi, częściej pojawiają się na targach. Boomowi w wielu branżach przemysłu towarzyszy jednak ostra konkurencja - przy wyśrubowanych marżach i coraz bardziej wyrównanej jakości produktów znaczenia nabiera promocja marki i możliwość prezentacji nowości oraz bezpośredni kontakt z klientem i konkurencją - czyli to, co oferuje impreza targowa.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Targi rosną z gospodarką

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!