Targi w Polsce: duże pieniądze, wielka konkurencja

Targi w Polsce: duże pieniądze, wielka konkurencja
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marcin Pronobis
  • Dodano: 04-01-2007 00:00

Z roku na rok poprawia się koniunktura w branży wystawienniczej. Organizatorzy wystaw modernizują i budują nowe hale targowe, bo wystawców i odwiedzających wciąż przybywa.

Przedsiębiorcy bez oporów wykorzystują ożywienie gospodarcze inwestując zarobione pieniądze w promocję firm poprzez imprezy targowe. Według branżowych specjalistów, z tej formy dotarcia do potencjalnych klientów korzysta rocznie aż 25 tys. polskich przedsiębiorstw.

- To naturalny stan. Po roku 2000 nastąpił spadek zainteresowania imprezami targowymi. A jak wiadomo, po okresie spadku musi nastąpić wzrost - twierdzi Piotr Kubica, prezes Międzynarodowych Targów Katowickich.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Targi w Polsce: duże pieniądze, wielka konkurencja

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.94.72
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!