PARTNERZY PORTALU

Telekomunikacja - rynek pod ciśnieniem

Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), dostęp do internetu, telefonia komórkowa i stacjonarna to dość stabilny segment generujący 68 proc. przychodów całego rynku telekomunikacyjnego Fot. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Wojciech Kwinta
  • Dodano: 15-11-2014 10:23

Kurczy się rynek tradycyjnych usług telefonicznych. Operatorzy stawiają na usługi internetowe i biznesowe, współpracują z bankowością i energetyką, inwestują w innowacyjne rozwiązania.

Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), dostęp do internetu, telefonia komórkowa i stacjonarna to dość stabilny segment generujący 68 proc. przychodów całego rynku telekomunikacyjnego. Nie da się jednak ukryć, że wraz ze spadkiem jego wartości przychody stopniowo spadają.

Dotyczy to przede wszystkim telefonii stacjonarnej, w mniejszym stopniu mobilnej. Rosną nieco wpływy z usług związanych z internetem. Na wartość rynku wpłynęły też decyzje regulatora - obniżanie stawek MTR (za kończenie połączeń) i likwidacja asymetrii stawek za połączenia.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Telekomunikacja - rynek pod ciśnieniem

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.142.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!