Usługi teleinformatyczne: wszystko w jednym

Usługi teleinformatyczne: wszystko w jednym
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 12-11-2010 00:00

Integracja oferty wyznacza kierunek rozwoju produktu dla biznesu na rynku teleinformatycznym. Dostawcy łączą coraz większą liczbę usług w indywidualnie skrojonym pakiecie.

Integracja ofert teleinformatycznych idzie w kierunku odciążenia klienta biznesowego, optymalizacji kosztowej, elastyczności i powierzenia największej liczby usług obsłudze zewnętrznej.

- Trend pokazujący integrację oferty produktowej w obszarze teleinformatyki ujawnia się najwyraźniej, gdy spojrzymy na sieci komputerowe i łączność głosową - mówi Dariusz Pacyna, dyrektor handlowy grupy produktowej Voice/UC/Data w NextiraOne Polska.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Usługi teleinformatyczne: wszystko w jednym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!