PARTNERZY PORTALU

W budownictwie umiarkowany optymizm

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 16-02-2001 00:00

Agencja Marketingowa na zlecenie Miesięcznika Gospodarczego "Nowy Przemysł" przeprowadziła badanie marketingowe mające na celu poznanie opinii przedsiębiorców budowlanych na temat przewidywanej koniunktury w tej branży w roku 2001 oraz ich poglądów na sprawę ochrony polskiego rynku usług budowlanych przed konkurencją zagraniczną.
Badanie objęło 200 przedsiębiorstw, zarówno producentów materiałów budowlanych (zaprawa, klej budowlany, kostka brukowa, beton itp), jak i firm usługowych (remontowo-budowlane, budujące mieszkania, obiekty przemysłowe i drogowe). Badanie zrealizowane zostało na terenie trzech województw: śląskiego, opolskiego i małopolskiego.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: W budownictwie umiarkowany optymizm

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.14.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!