PARTNERZY PORTALU

Wartości w biznesie od zarania

Wartości w biznesie od zarania
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jacek Poświata
  • Dodano: 27-11-2016 15:51

Wraz z rozwojem firmy bardzo często tracą wartości, które towarzyszyły im na początku. Okazuje się, że warto pozostać im wiernym. To nie kwestia sentymentu - to się po prostu opłaca.

Bariery hamujące wzrost to wyzwanie stające przed przedsiębiorstwami, które z poziomu małej firmy urosły do organizacji zatrudniającej kilkadziesiąt lub kilkaset osób. Niektóre z takich firm nawet w trudnych okolicznościach rynkowych radzą sobie dobrze, rozwijając skalę działania, podczas gdy inne dotyka problem stagnacji. Często wynika ona z zaniku wartości, jakie towarzyszyły firmom na starcie ich działalności.

Founder's Mentality®. Co to takiego?

Przykładów firm, które powstały "w garażu" i rozwinęły się do skali międzynarodowej, jest wiele. Za ich sukcesem stoi szereg czynników - odpowiednio dobrana lub trafiona strategia, dobra organizacja, sprostanie oczekiwaniom klientów, czy zagospodarowanie określonej niszy.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wartości w biznesie od zarania

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.140.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!