Wszystko w jednym - czyli telekomunikacyjny "all inclusive"

Wszystko w jednym - czyli telekomunikacyjny "all inclusive"
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 29-10-2008 00:00

Firmy oferujące usługi telekomunikacyjne dla biznesu stoją wobec wyzwań coraz większej integracji usług. Praktycznie znika tradycyjny podział na oferty w zakresie telefonii stacjonarnej, mobilnej i internetu, a polscy klienci biznesowi stają się tak samo wymagający, jak zagraniczne koncerny.

Dostawcy usług teleinformatycznych zauważają, że polski sektor biznesowy coraz mniej odbiega od standardów zachodnich, jeżeli chodzi o wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Co ciekawe, jako siłę napędową wskazują przedsiębiorstwa małe i średnie. Firmy zagraniczne funkcjonujące w Polsce przenoszą przeważnie na nasz grunt rozwiązania standardowo wykorzystywane w swoich oddziałach rodzimych, dlatego komunikację traktują priorytetowo. Trochę inaczej wygląda sprawa w dużych firmach polskich, które nadal często z nieufnością podchodzą do nowych rozwiązań w zakresie telekomunikacji. Jednak i takie podejście powoli ulega zmianie.

- Co zaskakujące, nowoczesne polskie firmy prywatne także są gotowe na inwestowanie w nowoczesne rozwiązania, pod warunkiem, że widzą konkretny zysk z ich zastosowania w postaci obniżonych kosztów komunikacji, skróconego czasu podejmowania decyzji lub lepszej obsługi klientów - zauważa Wojciech Głownia, dyrektor zarządzający Avaya Poland. Przedstawiciel koncernu Avaya wskazuje, że firmy z kapitałem zagranicznym inwestują w rozwiązania telekomunikacyjne w sposób metodyczny, natomiast polskie duże przedsiębiorstwa chętniej decydują się na duże jednorazowe przedsięwzięcia. Związane jest to z kompleksowymi inwestycjami, które podejmują rodzime przedsiębiorstwa, zmuszone do unowocześnienia niezbędnego do podjęcia rynkowej konkurencji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wszystko w jednym - czyli telekomunikacyjny "all inclusive"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!