PARTNERZY PORTALU

Wyróżniaj się lub zgiń

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jack Trout
  • Dodano: 19-09-2000 00:00

Na marketingowy sukces trzeba umieć zapracować. Jack Trout - autor książki "Wyróżniaj się lub zgiń" - analizując między innymi postawy w Dell Computer, Southwest Airlines i Wal-Mart dowodzi, że podstawą sukcesu jest wyróżnianie się. Jak to robić? W tym cały jest ambaras - po pierwsze współczesna strategia Unikatowej Propozycji Sprzedaży, po drugie Pozycjonowanie, po trzecie Zawłaszczenie Pomysłu, po czwarte wyprzedzić konkurencję. Tak też zbudowane są dwadzieścia trzy rozdziały świetnej książki Trouta - u podstaw każdego stoi jakaś strategia marketingowa, która poparta przykładem ilustruje praktyczne wykorzystanie każdej z nich. To naprawdę działa.
Nie chodzi o to, aby wyróżniać się dla wyróżniania - w okrutnym i bezpardonowym świecie trzeba umieć przetrwać.
"W dzisiejszych czasach konsumenci stają przed eksplozją wyborów" - piszą autorzy. "Realia te sprawiają, że niepowtarzalne atrybuty produktów szybko zostają powielone przez konkurencję bądź postrzegane przez konsumentów jako minimalne różnice albo też jedno i drugie. Jednakże ci, którzy nie zdołają wyróżnić swych wyrobów lub usług w świadomości konsumentów, nie mają szans na powodzenie".
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wyróżniaj się lub zgiń

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!