Wyróżniaj się lub zgiń

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jack Trout
  • Dodano: 19-09-2000 00:00

Na marketingowy sukces trzeba umieć zapracować. Jack Trout - autor książki "Wyróżniaj się lub zgiń" - analizując między innymi postawy w Dell Computer, Southwest Airlines i Wal-Mart dowodzi, że podstawą sukcesu jest wyróżnianie się. Jak to robić? W tym cały jest ambaras - po pierwsze współczesna strategia Unikatowej Propozycji Sprzedaży, po drugie Pozycjonowanie, po trzecie Zawłaszczenie Pomysłu, po czwarte wyprzedzić konkurencję. Tak też zbudowane są dwadzieścia trzy rozdziały świetnej książki Trouta - u podstaw każdego stoi jakaś strategia marketingowa, która poparta przykładem ilustruje praktyczne wykorzystanie każdej z nich. To naprawdę działa.
Nie chodzi o to, aby wyróżniać się dla wyróżniania - w okrutnym i bezpardonowym świecie trzeba umieć przetrwać.
"W dzisiejszych czasach konsumenci stają przed eksplozją wyborów" - piszą autorzy. "Realia te sprawiają, że niepowtarzalne atrybuty produktów szybko zostają powielone przez konkurencję bądź postrzegane przez konsumentów jako minimalne różnice albo też jedno i drugie. Jednakże ci, którzy nie zdołają wyróżnić swych wyrobów lub usług w świadomości konsumentów, nie mają szans na powodzenie".

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wyróżniaj się lub zgiń

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!