Z klientami doskonalej

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 18-12-2001 00:00

SAP wprowadził na rynek nową wersję mySAP(tm) Customer Relationship Management - mySAP CRM. Wersja ta daje - podał SAP - lepsze możliwości bezkonfliktowej integracji oraz dostosowania się do wymagań użytkowników, procesów i baz wiedzy w całej sieci, z której korzysta klient. Do tego, SAP planuje poszerzenie globalnej organizacji CRM o 200 "dedykowanych" handlowców i 500 konsultantów.
Z mySAP CRM skorzystali, m.in.: Carl Zeiss, CreoScitex, De Agostini, MetroGas, Plansee, Sony of Canada Ltd., Spengler, Swarovski i Yodobashi z Japonii. mySAP CRM nie tylko realizuje pełen zakres funkcji CRM, ale może stanowić otwartą platformę, pozwalającą na integrację z pozostałymi aplikacjami SAP(r) oraz oprogramowaniem biznesowym innych dostawców w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i produktem w całym cyklu jego użytkowania, a także zarządzania zasobami ludzkimi. mySAP CRM - "produkt globalizacji" - oferowane jest w ponad 20 językach: od mandaryńskiego chińskiego, po grecki i tajski. Nowa wersja mySAP CRM zawiera też obsługę ponad 100 "gotowych" procesów biznesowych. SAP rozszerzył w systemie mySAP CRM integrację procedur logistycznych z funkcjami zarządzania zespołami pracowników, co wspomaga personel serwisowy.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Z klientami doskonalej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!