Zarządzanie procesowe: nowa moda, czy coś więcej?

Zarządzanie procesowe: nowa moda, czy coś więcej?
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Brzozowski
  • Dodano: 12-03-2007 00:00

Minął już zgiełk po reengineeringu i obietnicach, jakie ta metoda zwiększania efektywności niosła ze sobą. Została po nim zmiana mentalności, określana mianem "myślenia horyzontalnego", a dokładniej - "myślenia procesowego". Nowa moda, czy coś więcej?

Zarządzanie procesami biznesowymi (Business Process Management - dalej: BPM) nie jest prostą spuścizną po reengineeringu. Firmy w poszukiwaniu efektywności oraz w dążeniu do zwiększenia satysfakcji klienta uświadomiły sobie, iż wartość dla klienta powstaje w realizowanych procesach, a te przecinają w poprzek tradycyjne struktury organizacyjne.

Tradycyjne struktury przedsiębiorstw nadal się jednak utrzymują, mimo że zgodnie z coraz bardziej popularną metodologią BPM wystarczy ustanowić właścicieli i wykonawców procesów.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zarządzanie procesowe: nowa moda, czy coś więcej?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!