Zrób to sam!

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 31-10-2001 00:00

Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że reminiscencją każdego kontaktu z partnerami handlowymi - obecnymi lub przyszłymi - są materiały marketingowe i reklamowe, jakie po sobie zostawiamy? Bywa, że najskromniejsza wizytówka zostawia świetne wrażenie - nie mówiąc o wzorze listu, ulotce czy broszurze. Zdarza się, że to wrażanie może być dokładnie odwrotne - zwłaszcza wtedy, gdy firmy "oszczędzają" na odpowiednim opracowaniu swoich materiałów.
Poradnik Chucka Greena - dostępny w dobrych księgarniach internetowych - jest opisem "kuchni" projektowania druków marketingowych. I dokładnie tak została oddana czytelnikowi: jak książka kucharska, w której strona po stronie możemy zrealizować przepis na projekt takich druków. Poradnik został podzielony na dwie części "Projekt krok po kroku" i dwadzieścia pięć "Przepisów na projekt", każdy zaopatrzony w takie szczegóły jak projektowanie loga, pisma firmowego, wizytówki, kopert.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zrób to sam!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.94.72
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!