47 wniosków przeszło do kolejnego etapu programu Kolej Plus

47 wniosków przeszło do kolejnego etapu programu Kolej Plus
47 wniosków z wstępnym studium planistyczno-prognostycznych dot. budowy lub modernizacji linii kolejowych przeszło do kolejnego etapu programu Kolej Plus. Fot. Włodzimierz Wloch
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 22-12-2021 14:20

47 wniosków z wstępnym studium planistyczno-prognostycznych dot. budowy lub modernizacji linii kolejowych przeszło do kolejnego etapu programu Kolej Plus - poinformował w środę wiceminister infrastruktury, pełnomocnik rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu Andrzej Bittel.

Przypomniał, że wnioskodawcy do 24 listopada br. złożyli do PKP Polskich Linii Kolejowych 79 wniosków z dokumentami z opracowanym wstępnym studium planistyczno-prognostycznym. 47 z nich przeszło do kolejnego etapu, który zostanie rozstrzygnięty do 24 lutego 2022 r.

 

Zobacz tereny inwestycyjne na sprzedaż na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: 47 wniosków przeszło do kolejnego etapu programu Kolej Plus

  • wiesław nowak 2021-12-23 17:43:28
    Uważam, iż na Mazowszu jako niezbędną inwestycją jest, wybudowanie 5 peronów i uruchomienie pociągów na czynnym 9 km odcinku toru towarowego, z 20 tyś Konstancina-Jeziorny do Iwicznej z przesiadką do SKM w kierunku Warszawy Gdyby ten odcinek zelektryfikowano i wybudowano 500 m łącznik z Piaseczna, to pozwoliło by wygenerować duże oszczędności przy skróconym transporcie węgla do EC Siekierki, ca 18 km jałowego przebiegu razy wielokrotność składów towarowych Kolejnym działaniem na Mazowszu jest zmodernizowanie 29 km linii kolejowej z Siedlec do 20 tyś Sokołowa Podlaskiego Znacznie tańszym rozwiązaniem jest budowa 1 km łącznika kolejowego z CMK na linie nr 12 kierunku Warszawy do 10 tyś Mszczonowa Proponuje pod rozwagę, budowę 18 km jednotorowej linii kolejowej z Piaseczna do Tarczyna w śladzie obecnej linii wąskotorowej, ostatecznie reaktywowanie tej linii wąskotorowej z wydłużeniem o 13 km do Grójca Pozwoliło by to stworzyć skuteczną alternatywę dla dojeżdżających z przesiadką z samochodu na transport szynowy Zmodernizować linie kolejową i zwiększyć ilość połączeń, między 25 tyś Płońskiem a Nasielskiem i dalej do Warszawy Reaktywowanie 3 km odcinka kolejowego do Zegrza z budową parkingu PiJ dla dojeżdżających z 5 tyś Serocka i 20 tyś Pułtuska Mocno promowaną budowę linii kolejowej do Pułtuska i Przasnysza uważam za nieopłacalną przy tak wysokich kosztach budowy Wystarczy zorganizować sprawny zbiorczy dowóz do stacji kolejowych Zegrza i do Ciechanowa dla 20 tyś Przasnysza

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.127.73
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!