PARTNERZY PORTALU

Budimex chce najtaniej dokończyć S61 Via Baltica po Impresa Pizzarotti

Budimex chce najtaniej dokończyć S61 Via Baltica po Impresa Pizzarotti
Trasa będzie miała nawierzchnię betonową, podobnie jak rozbudowana obwodnica Szczuczyna w ciągu S61 (na zdjęciu) fot. GDDKiA
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Elżbieciak
    Tomasz Elżbieciak
  • Dodano: 21-10-2019 13:05

GDDKiA otrzymała trzy oferty w przetargu na dokończenie budowy drogi ekspresowej S61 Via Baltica na odcinku od Suwałk do granicy z Litwą w Budzisku. Jej wcześniejszym wykonawcą - do czerwca 2019 r. - była włoska spółka Impresa Pizzarotti. Najtaniej inwestycję chce dokończyć Budimex, który wycenił prace na ponad 1 mld zł brutto.

  • GDDKiA zerwała kontrakt z poprzednim wykonawcą po wielokrotnych wezwaniach do „rzetelnej i zgodnej z podpisaną umową realizacji kontraktu”.
  • Inwestor podkreślał, że włoska firma nie realizowała zapisów kontraktowych. Umowę zerwano, gdy upłynęło ok. 70 proc. czasu przeznaczonego na realizację inwestycji, a zaawansowanie finansowe umowy przekraczało zaledwie 2 proc.
  • Zadanie obejmuje odcinek dwujezdniowej trasy z nawierzchnią betonową o długości ok. 24 km. Zaplanowano dwa węzły drogowe (Suwałki Północ i Szypliszki), jeden most, 24 wiadukty i dziewięć przejść dla zwierząt.

 

Zobacz tereny inwestycyjne na sprzedaż na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Budimex chce najtaniej dokończyć S61 Via Baltica po Impresa Pizzarotti

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.94.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!