PARTNERZY PORTALU

Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie

Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/TE
  • Dodano: 11-09-2019 11:27

Centra handlowe chcą skłonić klientów do spędzania w nich wielu godzin; wśród najemców pojawiły się więc nawet szkoły i biblioteki.

Jak czytamy w środowym "Pulsie Biznesu", od września poznańska Galeria Malta chce się wyróżnić na lokalnym rynku ofertą działającej w niej szkoły akrobatyki i kompleksem escape roomów. Do Galerii Północnej w Warszawie przeniósł się z kolei klub sportowy Olympic Fight Club, który prowadzi zajęcia m.in. z popularnych sztuk walki dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

W stołecznym Blue City funkcjonują m.in. park rozrywki czy punkt obsługi klientów komunikacji miejskiej. W gdańskim Manhattanie są multimedialna biblioteka i Gdańska Szkoła Artystyczna.

"Stajemy się atrakcyjni dla klientów, którzy szukają czegoś więcej niż kolejnej, typowej galerii handlowej (...)" - podkreśla cytowany przez gazetę dyrektor poznańskiej Galerii Malta Lech Polański.

 

Zobacz tereny inwestycyjne na sprzedaż na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.121.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!