PARTNERZY PORTALU

Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie

Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie
fot. Shutterstock

Centra handlowe chcą skłonić klientów do spędzania w nich wielu godzin; wśród najemców pojawiły się więc nawet szkoły i biblioteki.

Jak czytamy w środowym "Pulsie Biznesu", od września poznańska Galeria Malta chce się wyróżnić na lokalnym rynku ofertą działającej w niej szkoły akrobatyki i kompleksem escape roomów. Do Galerii Północnej w Warszawie przeniósł się z kolei klub sportowy Olympic Fight Club, który prowadzi zajęcia m.in. z popularnych sztuk walki dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

W stołecznym Blue City funkcjonują m.in. park rozrywki czy punkt obsługi klientów komunikacji miejskiej. W gdańskim Manhattanie są multimedialna biblioteka i Gdańska Szkoła Artystyczna.

"Stajemy się atrakcyjni dla klientów, którzy szukają czegoś więcej niż kolejnej, typowej galerii handlowej (...)" - podkreśla cytowany przez gazetę dyrektor poznańskiej Galerii Malta Lech Polański.

 

Zobacz tereny inwestycyjne na sprzedaż na PropertyStock.pl

×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.187.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
PARTNERZY SERWISU
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!