PARTNERZY PORTALU

Hotele w miastach rosną jak na drożdżach

Hotele w miastach rosną jak na drożdżach
Szacuje się, około 2 proc. z 18 mln turystów odwiedzających Polskę, to osoby zamożne i co za tym idzie wymagające, jeśli chodzi o bazę hotelową i standard tych obiektów. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Grzegorz Dyjak
  • Dodano: 12-09-2019 20:27

W Polsce sieciowe hotele stanowią około 20 procent bazy hotelowej. Operatorzy krajowi i zagraniczni upatrują w tym szansę na zwiększenie swojej obecności. Niezbędne są jednak nowe kierunki wychodzące poza istniejące standardy w kwestii designu czy aranżacji hoteli. Jest to istotne dla branży, ponieważ zmieniają się nawyki osób, które w tych hotelach nocują.

  • - Wysyp nowych marek na polskim rynku jest ogromny, tylko pytanie, jak ten rynek będzie wyglądał za pięć lat i ile z tych marek pozostanie i będzie odwiedzanych przez gości – mówił Rafał Abramczyk, prezes hotelAG.
  • - Produkty luksusowe zawsze znajdą swój rynek i będą się dobrze sprzedawały. Jest to prestiż zarówno dla samej sieci, jak i dla miasta, który hotel tej klasy może u siebie mieć – oceniał Jacek Stasikowski z grupy Orbis.
  • Obiecującym segmentem tego rynku, który ma duży potencjał, są także hotele, w których goście spędzają nie kilka nocy a wiele miesięcy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Hotele w miastach rosną jak na drożdżach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.85.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!