Nowy Utrecht budują tak, żeby łatwo było go wyburzyć i przebudować

Nowy Utrecht budują tak, żeby łatwo było go wyburzyć i przebudować
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: WNP.PL/PIM
  • Dodano: 28-10-2018 12:00

Utrecht w ostatnich dziesięcioleciach z małego miasta położonego z dala od Amsterdamu i Rotterdamu zmienił się w graniczącą z tymi aglomeracjami metropolię. Sposób, w jaki rozbudowywało się miasto, zrodził wiele problemów. Teraz władze starają się modernizować miasto tak, żeby zmiany jego charakteru łatwiej było monitorować i uwzględniać przy rozbudowie.

Zapraszamy na Międzynarodowe Targi Spawalnicze ExpoWELDING (18-20 października 2022 r.) pod patronatem WNP.PL w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Rejestracja trwa!

  • W Utrechcie pojawiły się pierwsze w Holandii korki – najpierw samochodowe, potem... rowerowe.
  • Miasto planuje budowę parkingów na 22 tys. rowerów.
  • Utrecht ogranicza ruch samochodów, stawiając mocno na transport miejski.
  • Modernizacja centrum ma kosztować co najmniej 3 mld euro.
  • Firmy dzierżawiące tereny wiedzą, że najdalej za 50 lat czeka je renegocjacja umów.

 

Zobacz tereny inwestycyjne na sprzedaż na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy Utrecht budują tak, żeby łatwo było go wyburzyć i przebudować

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.137.63
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!