Przed logistyką wiele wyzwań. InPost: musimy nadążyć

Przed logistyką wiele wyzwań. InPost: musimy nadążyć
Magazyn InPostu w Krakowie fot. mat. pras.

Czas reakcji na zaistniałą sytuację i odwaga - to zdaniem Marka Mazura, szefa działu inwestycji i zarządzania powierzchniami magazynowymi w firmie InPost, kluczowe czynniki, które pozwoliły firmie InPost wykorzystać szansę, jaka pojawiła się na początku pandemii przed firmami z branży logistycznej.

Prognozy dla rozwoju e-commerce były od dawna dobre. Pandemia tylko przyśpieszyła prognozowany wzrost. Kolejnym beneficjentem jest segment magazynowy. Zmiany wywołane przez pandemię, szybki wzrost e-commerce i transformacja łańcuchów dostaw spotęgowały zapotrzebowanie na obiekty magazynowe oraz centra logistyczne.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (21)

Do artykułu: Przed logistyką wiele wyzwań. InPost: musimy nadążyć

  • liczi 2022-02-14 11:41:35
    dla mnie to okej że mieli taką okazję na rozwój bo akurat od dawna z tego korzystam
    • Koralgol 2022-02-15 14:25:25
      rozwijać to się rozwijają od dawna, sukcesywnie
  • Bożena 2022-02-11 11:37:19
    Na pewno im wzrosły przychody. Sama po sobie widzę że już się przyzwyczaiłam do kupowania przez internet, wystarczyło się przełamać. No i tak to wygląda.
    • liczi 2022-02-14 11:39:52
      to racja, dużo osób się teraz przestawiło na kupowanie online
  • Max 2022-02-10 13:56:23
    A nie nadążają? Nie powiedziałbym
    • Lilu 2022-02-14 13:35:15
      odwagi też im nie brakuje
      • Max 2022-02-14 14:11:57
        No nie brakuje.
  • Pączek 2022-02-10 13:32:12
    no cóż wstrzelili się w rynek i tyle. spora wygoda
    • Max 2022-02-14 14:12:49
      To też nie do końca tak, ze się po prostu wstrzelili, tylko dobrze wykonują usługę, więc przez to mają dużo stałych klientów
      • namaste 2022-02-15 12:07:45
        no ale zobacz z drugiej strony, jak teraz wzrosła sprzedaż online wszystkiego przy covidzie.
      • namaste 2022-02-15 12:08:15
        wiadomo że się dostosowali i zrobili to dobrze jak widać ale nadal trafili na grunt
    • Pączek 2022-02-15 13:18:35
      no tak i dzięki temu oni też zyskali więcej klientów
    • Pączek 2022-02-15 13:20:20
      a że ich usługi są na wysokim poziomie to ludzie będą z nich nadal korzystać
  • Loko 2022-02-09 12:16:42
    Mnie się wydaję, że kluczem jest przede wszystkim słuchanie klientów a raczej wychodzi im to nieźle
    • Koralgol 2022-02-15 14:26:11
      Ciężko się nie zgodzić

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.237.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!