Resort infrastruktury zapowiada duże inwestycje portowe

Resort infrastruktury zapowiada duże inwestycje portowe
W Polskim Ładzie wskazano budowę toru podejściowego do Świnoujścia o głębokości do 17,5 metra Fot. Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/rs
  • Dodano: 18-05-2021 07:01

Rozbudowa wodnego toru podejściowego do Świnoujścia, budowa Głębokowodnego Terminala Kontenerowego w tym porcie, czy możliwość przedłużenia szerokiego toru do portów Trójmiasta, to jedne z największych inwestycji portowych, które są zaplanowane w Polskim Ładzie - poinformował wiceminister infrastruktury Grzegorz Witkowski.

  • W Polskim Ładzie wskazano budowę toru podejściowego do Świnoujścia od strony Cieśnin Duńskich o głębokości do 17,5 metra - powiedział Witkowski.
  • Kolejną inwestycją zaplanowaną w Polskim Ładzie jest wydłużenie szerokiego toru kolejowego do portów Trójmiasta.
  • Wiceminister poinformował, że na nowym szlaku szerokiego toru do Trójmiasta mogłyby powstać terminale multimodalne.

 

Zobacz tereny inwestycyjne na sprzedaż na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Resort infrastruktury zapowiada duże inwestycje portowe

  • Gall Anonim 2021-05-18 14:14:17
    Jeśli zwiększą przeładunki porty Polskie to stracą na tym porty niemieckie i holenderskie. A w polskim interesie geopolitycznym nie leży wzmacnianie gospodarki Niemiec i Holandii, tylko dbanie o własną, bo nikt za nas tego nie zrobi. Szerokie tory należy zakończyć na terytorium Polski i wysyłać dalej towary po przeładunku na kolej o normalnym rozstawie osi lub transportem morskim. Tak czy inaczej zarabiamy na tranzycie i przeładunku.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.145.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!