Klarna uruchamia usługę wirtualnych zakupów, która umożliwi bezpośrednie łączenie się kupujących online z doradcami w sklepach stacjonarnych. Rozwiązanie to wykorzystuje sesje live wideo i komunikator do wiadomości tekstowych.
Usługa ma umożliwić konsumentom bezpieczne przeglądanie produktów i kupowanie online, łącząc ich bezpośrednio z ekspertami w sklepie - po to, aby w czasie rzeczywistym mogli uzyskać porady i inspiracje dotyczące produktów.
- Z kolei sprzedawcom daje dodatkowe opcje, pozwalające angażować kupujących oraz wykorzystywać rozległą wiedzę ekspertów i konsultantów z fizycznych sklepów w kontaktach z milionami kupujących online. Dzięki dedykowanej i stworzonej na potrzeby obsługi wirtualnych zakupów aplikacji Klarna Store App, pracownicy sklepów mogą udostępniać zdjęcia i wideo z produktami oraz prezentować je na żywo bezpośrednio z miejsca wykonywania swojej pracy. Zastosowanie nowego rozwiązania Klarny sprawia, że klienci e-sklepów są bardziej zaangażowani w zakupy, bardziej lojalni wobec marek i rzadziej decydują się na zwroty - podała spółka w komunikacie.
Wirtualne zakupy z Klarną są dostępne dla ponad 300 marek, w tym Levi's, Hugo Boss i Herman Miller, na 18 rynkach, w tym w Polsce.
Fintech Klarna to wiodący globalny bank detaliczny, dostawca płatności i serwis zakupowy z ponad 90 mln użytkowników.
Czytaj też: Moliera2.com nawiązuje współpracę z Klarną