Sześciuset uczniów rolniczych szkół ponadgimnazjalnych wzięło udział w zajęciach odbywających się w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego spółki Anwil. Oznacza to, że od zeszłego roku już 1800 przyszłych rolników miało okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat efektywnego stosowania nawożenia mineralnego.
Nowym elementem, o który została poszerzona trwająca właśnie edycja, jest konkurs memowy. Jego celem jest utrwalenie wiedzy zdobytej przez uczniów w ramach programu. Zadaniem przyszłych rolników jest przygotowanie zabawnych memów z z nawozami w roli głównej. Ten popularny produkt spółki cieszy się popularnością, ponieważ jego kluczową cechą jest uniwersalność. Może być wykorzystywany w uprawie wszystkich roślin uprawnych, na wszystkich rodzajach gleb, szczególnie na glebach kwaśnych. Zawarty w nim wapń zmniejsza zapotrzebowanie gleby na wapnowanie, a 50 proc. zawartość azotu w formie azotanowej sprawia, że jest lepiej przyswajalny przez rośliny.