Jak pandemia polski rynek farb napędziła

Jak pandemia polski rynek farb napędziła
Wrocławskie zakłady koncernu PPG - największego producenta farb i lakierów na świecie Fot. mat. pras.

Jak koronawirus wpłynął na biznes farbiarski, dlaczego Polacy wolą kupować droższe farby i lakiery, jakich w „kolorowym” biznesie można spodziewać się innowacji – mówi w rozmowie z WNP.PL Sławomir Paszkiewicz, dyrektor rynku PPG Deco Polska.

  • COVID-19 spowodował wzmożone zakupy farb i lakierów na potrzeby użytku domowego.
  • Polacy wolą płacić za farby więcej - pod warunkiem, że będą one wyższej jakości.
  • Coraz większe znaczenie w handlu farbami i lakierami odgrywa internet.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak pandemia polski rynek farb napędziła

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!