Ten rok nie jest łatwy dla całej naszej branży, ze względu na wysokie ceny surowca i wzrost kosztów zatrudnienia. Plast-Box nie jest tu wyjątkiem - mówi Grzegorz Pawlak, prezes Plast-Box w odniesieniu do wyników po pierwszej połowie. Producent opakowań z tworzyw sztucznych, w pierwszej połowie 2018 r. podniósł skonsolidowane przychody do 84,6 mln zł, osiągając tym samym wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 4,7 proc. Wówczas przychody wyniosły 80,8 mln zł. Po sześciu miesiącach br. grupa uzyskała wynik EBITDA sięgający blisko 7,1 mln zł oraz wypracował zysk netto na poziomie 2,3 mln zł. Rok wcześniej zysk netto wyniósł 3,1 mln zł.
- - Odnotowujemy wzrost przychodów, jednocześnie raportujemy spadek wartości EBITDA oraz zysku netto w porównaniu do półrocza ubiegłego roku - dodaje prezes.
- Spółka z optymizmem patrzy w przyszłość, gdyż - jak zaznacza - rynek opakowań z tworzyw sztucznych cieszy się dobrymi perspektywami.