Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

Renault i Dacia bilansują kwartał

Autor: Renault, wnp.pl (AG)
Dodano: 06-04-2010 14:30

Wyniki marcowe wskazują na wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Renault w Polsce - o ponad 18% w okresie od stycznia do marca 2010 r. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Sprzedaż Dacii w okresie pierwszych trzech miesięcy roku jest większa o ponad 40%.

Pomimo znacznego spadku rynku samochodowego w Polsce, sprzedaż samochodów Renault i Dacia w okresie pierwszych trzech miesięcy tego roku utrzymuje się na poziomie wyników roku ubiegłego.

Łączna sprzedaż aut osobowych i dostawczych Renault i Dacia w marcu tego roku w Polsce wyniosła 2 384 auta. Sprzedaż Dacii to 348 szt.

Na najwyższym stopniu podium sprzedaży Renault w marcu stanęły dwa modele osobowe i jeden dostawczy, z prawie jednakowymi wynikami sprzedaży: Nowy Megane hatchback (262 nabywców), Fluence (260 - wzrost od stycznia ponad sześć razy), Master (261).

Tuż za nimi uplasowało się Nowe Clio w wersji hatchback (216). W marcu zanotowano ogólny wzrost sprzedaży dostawczych Renault w porównaniu do lutego 2009 o ponad 43%, a w okresie pierwszych trzech miesięcy o 18%.

Sprzedaż modeli Dacii wzrosła zarówno w porównaniu do marca 2009, jak i całego okresu pierwszych trzech miesięcy. W marcu br. zakupiono w Polsce 348 aut Dacii (+8,4% r/r), a w okresie od stycznia do marca br. swoich nabywców znalazły 1 073 samochody tej marki (+41% r/r).

Liderem sprzedaży marcowej jest Sandero (153 szt.), natomiast największy wzrost zainteresowania nabywców odnotował model Dacia MCV - 412 aut sprzedanych w okresie styczeń-marzec 2010 (w porównaniu do 274 sztuk sprzedanych w tym samym okresie ub.roku).

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021