Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Problemy z modelami platformy Captiva/Antara

Autor: UOKiK, wnp.pl (AG)
Dodano: 13-04-2010 09:47

Spółki Chevrolet Poland i General Motors Poland niemal jednocześnie powiadomiły Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze samochodów Chevrolet Captiva (2006-2008) i Opel Antara (2007-2008), mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polscy dystrybutorzy poinformowali, że we wskazanych modelach, może dojść do rozłączenia elementów układu kierowniczego i wałka kolumny kierowniczej.

Przedsiębiorca Chevrolet Poland Sp. z o. o. poinformował, że na rynek polski wprowadzono 750 samochodów potencjalnie niebezpiecznych (Captiva). Z kolei dystrybutor Opla przekazał, że na rynek polski wprowadzono 417 samochodów, w których może występować groźny feler

Autoryzowane serwisy prowadzą już kampanię naprawczą, zawiadamiając klientów, którzy nabyli samochody objęte akcją listami poleconymi o wadach, które mogą występować w ich samochodach i wezwą ich do wizyty w ASO w celu dokonania niezbędnych modyfikacji.

Jednocześnie dystrybutor Chevroleta poinformował o rozszerzeniu kampanii nawrotowej samochodów Chevrolet Cruse, w których może dochodzić do wycieku paliwa. Na rynek polski wprowadzono 65 aut objętych kampanią, a nie jak wcześniej sądzono - 15.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022