Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

UPC miał 332 tys. klientów telewizji cyfrowej i 500 tys. użytkowników internetu po III kw. 2010 r.

Autor: PAP
Dodano: 05-11-2010 10:17

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, miał 332 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec trzeciego kwartału 2010 r. oraz 0,5 mln użytkowników szerokopasmowego internetu - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.

UPC na koniec września 2010 r. miał ponad milion klientów telewizji (w tym 332.000 klientów telewizji cyfrowej), 216.000 abonentów telefonu stacjonarnego i pół miliona użytkowników szerokopasmowego internetu.

UPC podał, że na koniec III kwartału liczba sprzedanych przez UPC usług (RGU) przekroczyła 1.732.000, a od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad 70.900.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.

UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022