Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Sieć Biedronka przygląda się nowym rozwiązaniom energetycznym

Autor: dlahandlu.pl
Dodano: 11-05-2012 21:15

Z uwagą obserwujemy rozwój unijnej polityki energetycznej i klimatycznej. Dla podmiotów, takich jak Jeronimo Martins Dystrybucja, kluczowe jest testowanie i rozwijanie rozwiązań łączących w skuteczny sposób korzyści dla środowiska naturalnego z korzyściami ekonomicznymi. Jest to naszym zdaniem gwarancja skuteczności i konkurencyjności w perspektywie długoterminowej - mówi Anna Papka, menedżer w Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.

- Przykładem takich działań realizowanych w sieci Biedronka może służyć rozwijany od kilku lat projekt sklepów ekologicznych. Testujemy w tych placówkach takie elementy wyposażenia, jak gruntowe wymienniki ciepła, energooszczędne żarówki i urządzenia chłodnicze, lub automatycznie zamykane zawory w umywalkach. W ten sposób w bardzo znaczący sposób ograniczamy zużycie energii, wody oraz produkcję odpadów. Testowane w sklepach ekologicznych rozwiązania pozwalają na wybranie najlepszych z nich, które później są wdrażane na szeroka skalę w standardowych sklepach sieci Biedronka - wyjaśnia Anna Papka.

JMD ma w Polsce ponad 1900 sklepów. Do 2015 roku chcą ich mieć 3 tysiące.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020