Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Będą dobre standardy obsługi odbiorców energii

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
Dodano: 10-09-2012 17:13

Towarzystwo Obrotu Energią (TOE) powołało grupę zadaniową ds. standardów obsługi klienta. Jej głównym zadaniem działalności jest opracowanie standardów obsługi odbiorców celem stosowania ich przez sprzedawców energii elektrycznej.

Podstawę do przygotowania w/w standardów ma stanowić dokument Dobrych Praktyk Sprzedawców energii elektrycznej i Operatorów Systemów Dystrybucyjnych, opracowany przez Urząd Regulacji Energetyki.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020