Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Nazwa stadionu - dobry interes

Autor: wnp.pl (PS)
Dodano: 04-10-2012 09:58

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej zwiększyły zainteresowanie potencjalnych sponsorów prawami do nazw polskich obiektów sportowych.

Jak szacują eksperci KPMG, obecnie zakontraktowana wartość tych naming rights w Polsce wynosi ok. 20 mln rocznie. Jeśli do końca roku uda się zrealizować jeszcze jedną transakcję z właścicielem stadionu, na którym rozgrywane były mecze Euro 2012 (szacunkowe kwoty transakcji wahają się od 7 do 10 mln zł), wówczas wartość ta osiągnęłaby poziom ok. 40 proc. wartości całkowitej naming rights.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022