Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Poczta Polska sprzedała 100 tys. znaczków przez Internet

Autor: wnp.pl (WGK)
Dodano: 13-12-2013 14:28

Wystarczył miesiąc działania Envelo.pl - platformy internetowej Poczty Polskiej, by sprzedaż tzw. neoznaczków przekroczyła 100 tysięcy.

Envelo to jeden z efektów modernizacji usług pocztowych. Marka reprezentowana przez serwis envelo.pl integruje pocztowe usługi elektroniczne. Platforma na razie oferuje trzy usługi: neoznaczki, neolisty i neokartki. W pierwszym przypadku można wybrać nominał znaczków, dobrać grafikę, wydrukować całość na kopercie lub w postacie arkusza. To duże ułatwienie dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mają umów z operatorami pocztowymi – dzięki Internetowi nie trzeba odwiedzać placówki pocztowej.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022