Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Pilkington w salonach samochodowych

Autor: wnp.pl (AG)
Dodano: 27-11-2014 20:25

Duża ilość przeszkleń w salonach samochodowych to przemyślany zabieg architektoniczny, który oprócz efektów wizualnych ma wpływ na decyzje klientów. Odpowiednio dobrane szkło umożliwia właściwą ekspozycję i oświetlenie pojazdów, podkreślając walory eksponowanych modeli.

Przeszklenie elewacji salonów samochodowych to właściwy sposób na prezentację najnowszych modeli. Szklane, wielkoformatowe witryny zapewniają ekspozycję pojazdów i z daleka przyciągają uwagę. - Przy projektowaniu fasad salonów samochodowych należy wziąć pod uwagę przede wszystkim odpowiednią ekspozycję pojazdów. Kluczowe znaczenie mają tu również takie walory jak bezpieczeństwo użytkowania, optymalna temperatura we wnętrzach czy estetyka fasady, pozwalająca wyróżnić obiekt na tle otaczającej go przestrzeni, mówi Szymon Piróg, doradca techniczny Pilkington Polska. Na mapie Polski można znaleźć kilkanaście salonów samochodowych ze szkłem marki Pilkington. Są to m.in. salon Honda w Warszawie, salon DAF w Trzcianie k. Rzeszowa i salon Toyota Chodzeń w Piasecznie.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020