Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

Słowa nie kosztują

Autor: Adam Sofuł
Dodano: 22-04-2015 15:10

Czas wyborów to apogeum politycznych obietnic. Tak jest i w toku kampanii prezydenckiej. Co się da wyczytać z bardzo fragmentarycznych deklaracji programowych?

Wybory prezydenckie w Polsce zawsze cieszyły się największą frekwencją, była to bowiem z reguły walka wyrazistych postaci czy konfrontacja - nieco górnolotnie rzecz ujmując - między różnymi wizjami Polski.

Przecież w ostatnich wyborach każdy raczej zdawał sobie sprawę, że Polska Bronisława Komorowskiego jest zupełnie inna niż ta Jarosława Kaczyńskiego. Podobnie jak pięć lat wcześniej: mimo wcześniejszych deklaracji o współpracy, różnice między Polską Donalda Tuska a Polską Lecha Kaczyńskiego były wyraźnie dostrzegalne (o różnicach między Lechem Wałęsą a Aleksandrem Kwaśniewskim już nawet nie wspominając).

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021