Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Piękni konkurencyjni

Autor: Piotr Myszor, Oskar Filipowicz
Dodano: 25-03-2016 09:55

Dobry dizajn i nierozerwalnie z nim związana innowacyjność zadecydują o tym, czy uda się przeformatować polską gospodarkę tak, by tworzyć produkty o wyższej wartości i wyjść z roli taniego podwykonawcy.

Czego trzeba do wykreowania produktu odnoszącego globalny sukces? Ogromnego budżetu i rozpędzonej machiny marketingowej czy genialnego projektanta? - pytał Piotr Kraśko panelistów sesji "Wyróżnij się albo zgiń - budowanie konkurencyjnoś-ci w biznesie poprzez dizajn" inaugurującej 4 Design Days - jedyne tej skali wydarzenie poświęcone współczesnemu dizajnowi i jego związkom z biznesem - zorganizowane przez Grupę PTWP.

- Dizajn to tylko ułamek całego procesu produkcyjnego. Apple wie, jak wykreować potrzebę, umie opowiedzieć historię i jest w stanie zrealizować cały, skomplikowany proces technologiczny. Potrzebny był pierwiastek wizjonerski, ale do sukcesu przyczynia się także przyzwyczajenie konsumentów. Przez lata otrzymywali produkty ułatwiające życie i nadal na nie stawiają - odpowiadał Józek Madej, dizajner z Musk Collective Design.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019