Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Pociąg do cyfryzacji

Autor: Ireneusz Chojnacki
Dodano: 13-07-2016 14:09

- W Polsce jest ok. 9 mln millenialsów. Nie sposób lekceważyć takiej grupy konsumentów - przypomina Kazimierz Stańczak, senior advisor w Bain & Company, w rozmowie z Ireneuszem Chojnackim.

- Cyfryzacja obrosła wieloma hasłami, z których najbardziej znane to Industry 4.0, czyli tzw. IV rewolucja przemysłowa - w dużej mierze na niej właśnie oparta. Cyfryzacja jest rewolucją?


- Cyfryzacja naszego życia prywatnego i zawodowego to jakościowo taki przełom, jak wynalezienie druku, bo jedno dzieło może być udostępniane bardzo wielu osobom bez ograniczeń w czasie, z malejącymi ograniczeniami w przestrzeni i bez uszczerbku dla samego dzieła. Z tym z kolei związana jest ogromna pokusa korzystania z wiedzy i doświadczeń innych; w konsekwencji następuje demokratyzacja doświadczeń i ocen. Oczywiście, oceny mogą być niesprawiedliwe, ale bez wątpienia możemy korzystać z mądrości innych w skali do niedawna niespotykanej.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019